З дитинства кожний з вас вивчає математику. Хто - з інтересом, хто - з байдужістю. Чи завжди ви запитуєте себе про те, чим саме приваблюєте математика або, навпаки чим вона відвертає вас від себе? Можна любити науку за строгу узгодженість її істин, за її силу і багатогранність, можна, навпаки, відчувати нелюбов до неї за її сухість і за її складність, за невмотивовану штучність її побудов тощо. Але ця любов і ця нелюбов являтимуть собою щось поверхове і неміцне, щось випадкове і необов'язкове, якщо від вас вислизне те, що можна назвати душею науки, її розумом і інтелектом, її духовною красою і гармонічною точністю.
Знати якнайбільше, знати якнайглибше. Жити цікаво, коли кожний день можна пізнавати щось нове. Кажуть, що римський імператор Тіт вважав втраченим той день, коли він не творив добрих справ».