Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 13.04.2021, 18:54

Поліщук Людмила Миколаївна



Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [29]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 29
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 »

Мої статті | Переглядів: 125 | Додав: Лев143 | Дата: 28.02.2016 | Коментарі (0)

З дитинства кожний з вас вивчає математику. Хто - з інтересом, хто - з байдужістю. Чи завжди ви запитуєте себе про те, чим саме приваблюєте математика або, навпаки чим вона відвертає вас від себе? Можна любити науку за строгу узгодженість її істин, за її силу і багато­гранність, можна, навпаки, відчувати нелюбов до неї за її сухість і за її складність, за невмотивовану штучність її побудов тощо. Але ця любов і ця не­любов являтимуть собою щось повер­хове і неміцне, щось випадкове і нео­бов'язкове, якщо від вас вислизне те, що можна назвати душею науки, її ро­зумом і інтелектом, її духовною кра­сою і гармонічною точністю.

Знати якнайбільше, знати якнай­глибше. Жити цікаво, коли кожний день можна пізнавати щось нове. Ка­жуть, що римський імператор Тіт вва­жав втраченим той день, коли він не творив добрих справ».

Мої статті | Переглядів: 143 | Додав: Лев143 | Дата: 13.12.2015 | Коментарі (0)

Сучасна математика є важливим джерелом знань про навколишній світ, основою науково-технічного прогресу, економічного зростання і разом з тим — одним із найважливіших компонентів людської культури (духовної та моральної). Цим визначається освітнє та виховне значення математики як обов’язкового навчального предмета. Математика як один із опорних предметів загальноосвітньої школи забезпечує вивчення інших дисциплін, насамперед предметів природничо-математичного циклу.

Для успішної участі у сучасному суспільному житті учні повинні володіти певними видами математичної діяльності:  навичками  застосування теоретичних знань до розв’язування  задач та вправ, встановлення міжпредметних зв’язків математики з іншими науками, застосування певної послідовності логічних дій для розв’язання життєвих проблем. Розвитку таких якостей школяра сприяє використання інноваційних технологій. Їх ефективне застосування стає особливо актуальним в умовах реформування освіти в Україні, оновлення її змісту та введення нових освітніх стандартів.

Даний посібник  розрахований на учителів математики, що викладають у 5-11 класах.  В  посібнику підібрано нестандартні уроки,  нестандартні прикладні задачі,  творчі завдання, які можна використовувати як  на уроках математики, так і при підготовці до олімпіад.

Мої статті | Переглядів: 185 | Додав: Лев143 | Дата: 12.11.2015 | Коментарі (0)

у 2015-16 навчальному році у Білівській зош створено патріотичний клуб " Звитяга"

 

Мої статті | Переглядів: 157 | Додав: Лев143 | Дата: 16.09.2015 | Коментарі (0)

діяльність ГАШ з вересня-травень 2015 р

 

Мої статті | Переглядів: 160 | Додав: Лев143 | Дата: 26.03.2015 | Коментарі (0)

звіт діяльності ГАШ починаючи з літа 2014 року

Мої статті | Переглядів: 246 | Додав: Лев143 | Дата: 09.12.2014 | Коментарі (0)

Аналіз виховної роботи за 2013-2014 н.р

Мої статті | Переглядів: 174 | Додав: Лев143 | Дата: 22.09.2014 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-29
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2012
BY Sergo Kocan